A Velemi Ifjúsági raj verset írt a csapatzászló bemutatásához:

Hegy lábánál ott van velem

ezt a helyet nagyon kedvelem.

Mindig ott leszek ha baj van,

hisz mindig is ezt akartam.

Putyora a parancsnokunk

akit néha felhúzunk.

Ha felhúzzuk a Rolit

lemoshatjuk a kocsit.

De mi mindig együtt vagyunk,

ha baj van össze fogunk.

Velem ÖTE mi vagyunk

ez a mi kis csapatunk!

A Bozsoki ifjúsági raj verse a csapatzászló mellé:

"Bozsok falu kicsi falu

Mi meg honfiak.

Bozsok falu kicsi falu
Sok az ifi benne,
Ki nem bánná, hogy ha egyszer
Majd tűzoltó lehetne.

Parancsnokunk Attila,
Másik nevén Szatos,
Tűzoltó, s azon felül
A helyi markolós.

Ha ő nem jön, pedig tényleg
Ritkán üt a Whisky,
Helyébe jön az újult erő,
Az extrém kemény D1xy.

Ki minket képez, láttátok őt,
A napszemcsis Peti,
S élletársát a rím kedvéért,
A szépséges Heni.

Ha női raj van, minden van,
Ez a mi törvényünk,
És ha látjuk itt a Zsuzsi,
Mi már nem is félünk.

Bozsok falu, kicsi falu,
A nyugati szélen,
Itt vígadunk mi a nyáron,
Nyáron úgy mint télen."

(Fő szerző: Nagy Lőrinc, társszerzők a többiek) :)

Képek 2016

Közeleg a tábor vége. A reggeli ébredés egyre nehezebben megy. A süvítő szélben a reggeli parancsismertetés nehézséget okozott. A hármas és négyes szintvizsgás gyerekek már összetett szerelési feladatokat hajtottak végre. Az utolsó vizsgájukra készülő ifjúsági tűzoltók egy mélybe szerelési feladatot hajtottak végre. A táborból a Veszprémi Hírmondó tudósított.

Az ebéd grízgaluska leves, töltött paprika és kalács volt. Az ebéd után egy nehéz másfél óra várt a gyerekseregre. Orosházi Géza a Pomázi Rendőrség nyugalmazott őrsparancsnoka készítette fel a csapatot a vasárnapi záró ünnepségre. Az alaki foglalkozás után jöhetett a tábori olimpia.

A Dupont képviselője, a táborunk szponzora ellátogatott Csopakra, és megnézte az ifjúság képzését, gyakorlati foglalkozását.

A húsz állomásos csapatjátékon a települések és a korosztályok össze voltak keverve. Az első három legtöbb pontot elérő csapat a szponzoraink által felajánlott komoly tárgyjutalomban részesült.

A tábori olimpia után a csapatzászlók bemutatása következett. A kreativitás és a csapatmunka közös eredményeként, Tótkomlós, Velem és Pomáz csapata tárgyjutalomba részesült. Az este folyamán a focibajnokság és a röplabda folytatódott.

Holnap folytatás.....

A reggeli parancsismertetés után szerelési foglalkozáson és elméleti oktatáson vettek részt a gyerekek. Ebéd után  a Balatonfüredi Önkéntes Tűzoltóság létra szerét mutatták be. Ezzel párhuzamosan tálcatűz oltási gyakorlaton vettek részt. A rekkenő hőség miatt kettő órától strand szünetet rendeltünk el. A csapat levonult a Balatonra. Vacsora után a „Klára” fedélzetén töltöttünk el egy órát, és gyönyörködtünk a balatoni naplementébe. A kapitány köszöntötte a fedélzeten a csapatot és magához rendelte a négy születésnapos gyereket. A kapitány gratulációja után Horváth Gábor táborparancsnoktól vehették át a születésnapi tortájukat.

A tábor harmadik napja a szokásos reggeli tornával és parancskihírdetéssel kezdődött. A reggeli után alaki foglalkozáson vettek részt a gyerekek. A délelőtti program a csopaki hajóállomáson folytatódott, ahol a Balatoni Vizi Mentő Szakszolgálat speciálisan felszerelt mentőhajóját mutatták be. Ezzel párhuzamosan egy mentőautó és a Kőszegi Önkéntes Tűzoltóság Doktorszolgálatának a gépkocsiját mutatták be. Az öt csoportra szétosztott hallgatóság egészségügyi oktatásban is részesült.

Eközben a táborban a felnőttek kreativitásukat kihasználva a pszichikai pálya átépítésén dolgoztak. Az újonnan átépített pályát a felnőtt női kísérők tesztelték le, nagy sikerrel.

Ebéd után elméleti oktatás,majd a tábori olimpia következett. Az estébe nyúló eredményhirdetés után a megfáradt csapat pihenni tért. A felnőtt csapat egy kis meglepetéssel kedveskedett Szepcsik György jászkiséri tűzoltóparancsnok-helyettesnek, aki éppen ma ünnepelte a születésnapját. A pszichikai pályáról kikúszva egy torta és a felnőtt csapat köszöntötte Gyurit.

A nap folyamán élő adásba kapcsolta a tábort a Kossuth Rádió, valamint az X-fire internetes rádió, ahol Horváth Gábor a tábor vezetője nyilatkozott. A Lánchíd rádió öt perces felvételt készített a tábor eddigi eseményeiről és az ifjúság képzéséről.

A képek 2011.07.05-én készültek. Az olimpiai tábor után a tűzoltóké a terep.

A táborról készült néhány kép, még tavasszal! Szerdán új képek!